ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

برای امام رضا(ع)…

 شعری از سیار

برای امام رضا(ع)


این آفتاب مشرقی بی‌کسوف را
ای ماه! سجده آر و بسوزان خسوف را

«لا تقربوا الصلاه»٭ مخوان و به هم مزن
این مستی به هم زده نظم صفوف را

نقاره‌ها به رقص کشند اهل زهد را
شاعر کند خیال تو هر فیلسوف را

می‌ترسم از صفای حرم باخبر شود
حاجی و نیمه‌کاره گذارد وقوف را

این واژه‌ها کم‌اند برای سرودنت
باید خودم دوباره بچینم حروف را

روح‌ القدس! بیا نفسی شاعری کنیم
خورشید چشمهای امام رئوف را

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.helal.blogsky.com/

ای راهب کلیسا کمتر بزن به ناقوس

خاموش کن صدا را نقاره می زند طوس

میترا جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/


سلام حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط از حضورتان در اینترنت کسب در آمد کنید حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه حداقل $20 می گیری من هم مثل تو فکر می کردم اما الان طور دیگه فکر می کنم پس برو تو وبلاگم بخون اگه درست نبود نظر بده تا جوابت بدم پس منتظر نظرت هستم
http://iceheart3.blogspot.com/

شما رسما دارید وارد گلدکویست می شوید!!!

سجاده ضد آب جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ

ای لعنت بر ذات هرچی وب سایت و وبلاگ
یک ساعت التماس خواهش نوشتم پرید

اندکی صبر؛ فرج نزدیک است...

سحاده ضد آب جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

گفتی حرف حسابی بزنم
مرد مومن! برادر گرامی. مگه منه خاک بر سر نگفتم اون نظرات کوفتی رو پاک کن؟!
گفتم حالم خوب نبود. گفتم که بلیط مشهد جور نشده و داغونم
یک صفجه الان اینجا از اوضاع خراب جاده و حال خراب تر خودم نوشتم و اینکه تازه رسیدیم و التماس کردم تو رو به عمه ی سادات اون نظرات رو پاک کنی اما پرید.
مگه نخواستید حرفی بزنم که فایده داشته باشه؟ بابا قول می دم. به جان مادرم خوبه؟ یا به ولای علی؟ آقا به خود خدا دیگه مزاحمت نمیشم فقط بیا و خوبی کن و اون نظرات رو پاک کن.
به فاطمه ی زهرا دیگه نمیام که اعصابت خورد شه فقط اون نظرات رو پاک کن تا خیالم راحت شه و گورمو گم کنم.
نگران آمار وبلاگت هم نباش. خودت به جای من یه ۶-۷ تا دری وری بنویس. من که به قول شما حرفام حسابی نیست و فایده ای هم نداره. گوره بابای نظر من. این یکی هم پاک کن که دیگه اثری از من بی وجود نمونه
هیچ چیز به اندازه ی مرام و غیرتم تو این دنیا از خودم برای خودم عزیز نیست. نذارین مرام و مروتم زیر سوال بده لا اقل اسامی هم دانشگاهی هاتون رو پاک کنید
دیگه قسم نمی دم
خودتون و خدای خودتون
رخصت

لینکتون را پاک کردم هر کامنتی هم که نمی پسندید بگید پاک کنم.
اما من معنی این حرف ها را نمی فهمم. کمی بیشتر توضیح بدید.

صاد جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام... مثل ابر بهار دارن می بارن این چشمها
وبلاگم پاک شد
از تو لینکت پاکش کن(مکنه دیگران سیو کنن وبلاگم رو اونوقت من رو اشتباه نگیرید)
یا زهرا(س)....

همونی که بالا گفتم

سجاده ی ضد آب یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ

فقط ؛سلام؛

.
همه ی نظرات ۵شنبه ۷آبان که بعد از نظرات ؛ریشو؛ نوشته شده ..لطفا!
.
امیدوار بودم بیام و ببینم پاک شدن و مطمئن شم و برم و دیگه نیام اما واقعا نا امیدم کردین. برای خودم متاسفم که روی آدم هایی که ذره ای شناخت ازشون ندارم هم این همه حساب باز می کنم...
از اولشم من با بقیه فرق داشتم
فکر نکنم بیش ازین نیاز به توضیح باشه
همین

علیک سلام

سلام یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://namoadele.blogfa.com

دم آقای سیار گرم.
ایوالله

علیک السلام
آقای سیار کیه؟

سلام یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://namoadele.blogfa.com

دم آقای سیار گرم.
ایوالله

علیک السلام
آقای سیار کیه؟

سلام یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ http://namoadele.blogfa.com

دم آقای سیار گرم.
ایوالله

علیک السلام
آقای سیار کیه؟

سلام یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://namoadele.blogfa.com

دم آقای سیار گرم.
ایوالله

علیک السلام
آقای سیار کیه؟

. یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ

ادمهایی که یه ذره شناخت روشون ندارم.

مثل ج

نگرفتم؟!

دو نقطه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

من این تک نقطه رو فکر کنم بشناسم
یا زهرا گفتن ها از من بوده...
جالبه که شما رو انذار کرده که از من بترسید
بترسید!

کوری عصاکش کور دگر شود...
حالا شما رو چه جوری بشناسم؟

دو نفطه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

بترسید از روزی که فراخی سینه تان اسیر دسیسه شود . اگر صاحب مکان بر مکانش فرونشیند شرافت مکان حفظ می شود .جایگیری کلمه طیبه شرح صدری به شما عطا می کند که وصفش دشوار است. در مقابل بر خود مپسندید که ناچیزی مجازیه عنصر ناچیزی ترکیب وجودتان را به شکل خودش تغییر شکل دهد .
اگر روزی پنداشتید که کسی یا چیزی را به اندازه خودتون دوست دارید بدانید زمان آن رسیده که نامهربانی عالم به شما روی آورد و روی سرخ شما را زرد سازد .
.
.
.
.
تیکه هات چسبید برادر
یا زهرا

ما اهل تیکه نیستیم... اهل تکیه ایم!
یا حسین

دو نقطه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

ما در ره عشق نغض پیمان نکنیم
.
بی سوات: نقض

خود درگیری؟؟؟

دو نقطه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

شهاب پشت خطه: خوندم همه رو براش. گفتم همش داره تیکه می ندازه. می گه چون... ع...

فارسی و کامل بنویسی درست نمی فهمم حالا جاخالی بنویسی که دیگه هیچ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد